Новости |
|
Скидки:
В нашем Центре
до 08.03.2006 введены
скидки от 15% до 20%.
Для получения скидки, независимо от даты начала занятий, абитуриенту достаточно заключить договор на обучение до 08.03.2006.
Справки по телефону: 972-99-14.
|
|
|
Вакансии:
Приглашаем преподавателей на конкурсной основе для работы в нашем Центре. Зарплата по результатам собеседования.
Справки по телефону: 925-39-46 |
|
|
|
|
|
|
|
Запись и консультации: (495) 225-42-71 (многоканальный)
Курсы английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'
Общая характеристика методики Headway:
Предлагаемые курсы обучения английского языка по методике Headway рассчитаны на один год и разбиваются на 6 уровней:
|
Аннотация курсов английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'
Элементарный уровень - Headway Elementary
Продолжительность этого уровня - 120 академических часов (12 недель).
Курс "Elementary" рассчитан на слушателей, имеющих базовые представления о грамматике и разговорной практике английского языка, но не обладающих систематическими знаниями грамматики и не имеющих достаточного словарного запаса. Программа курса рассчитана на развитие 4 видов навыков: разговорная речь, восприимчивость информации на слух, грамматика, письменная речь. Курс включает разговорную практику по тематике повседневной жизни с объемом новой лексики 25-30 слов за урок в классе; базовую грамматику английского языка (основные времена и грамматические конструкции), интенсивное аудирование в классе и дома, и письменные упражнения в рамках домашних заданий.
Основной учебник курса - Headway Elementary (Oxford University Press). На этом уровне студентам рекомендуется чтение адаптированной художественной литературы и прослушивание аудиокассет.
Получаемые навыки после окончания курсов английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary':
По окончании этого уровня Вы сможете вести разговор на общие темы, научитесь использовать основные грамматические конструкции, узнаете правила согласования времен; свободное изъяснение в англоязычных странах на общие темы.
|
|
|
Информация о курсах английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'
График занятий:
2-3 дня в неделю по 3-4 академических часа в день
Время занятий:
утренние группы с 9-00 до 12-00;
дневные группы с 12-00 до 15-00 и с 15-00 до 18-00;
вечерние группы с 18-30 до 21-30;
группы выходного дня с 10-00 до 13-00.
Место проведения занятий:
м. Сухаревская, м. Парк Культуры,
м. Таганская, м.Комсомольская, м. Проспект Мира. |
Наверх
|
|
Стоимость курсов английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'
|
Базовая стоимость курсов английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary': |
15120 руб. |
Скидка 2%: |
14820 руб. |
Скидка 7%: |
14060 руб. |
Скидка 15%: |
12850 руб. |
Стоимость индивидуальных занятий на курсах английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary': |
57000 руб. |
|
Наверх
|
|
Начало занятий ближайшей группы на курсах английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'
13.03.2006
группа выходного дня: 18.03.2006
Дата может корректироваться.
|
Наверх
|
|
Учебная программа курсов английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'
1. Программа курса рассчитана на развитие 4 видов навыков: разговорная речь, восприимчивость информации на слух, грамматика, письменная речь
1.1. Программа курса рассчитана на развитие 4 видов навыков: разговорная речь, восприимчивость информации на слух, грамматика, письменная речь.
2.
3. Hello!
Hello!
4. Vocabulary: Names of countries
4.1. Vocabulary: Names of countries.
4.2. Using a bilingual dictionary.
4.3. Everyday objects stamp, hug.
4.4. key. Keeping a vocabulary book
5. Skills work: Listening and speaking
5.1. Skills work: Listening and speaking. 'Hello and goodbye'
6. Vocabulary: Countries and nationalities
6.1. Vocabulary: Countries and nationalities.
6.2. Word stress Turkey, Japan Numbers 1-100. Telephone numbers
7. Unit 2
Unit 2
8. Grammar: Verb to be
8.1. Grammar: Verb to be.
8.2. Questions and negatives. Possessive's Martin' s son
9. Everyday English: In a cafe
9.1. Everyday English: In a cafe.
9.2. Can I have a .? Food and drink a ham sandwich, a cup of tea
10. Grammar: Plural nouns; books, bliss's, countries
10.1. Grammar: Plural nouns; books, bliss's, countries. people
11. Writing:
Writing:
12. Work
Work
13. Vocabulary: Jobs; A pilot/lies a plane
13.1. Vocabulary: Jobs; A pilot/lies a plane.
14. Skills work: Reading and listening 'The long-distance teacher'
14.1. Skills work: Reading and listening 'The long-distance teacher' .
14.2. Listening and speaking. Five conversations in Frank's day
15. Vocabulary: Daily routines get up, go to work Verbs and nouns that go together cook dinner
Vocabulary: Daily routines get up, go to work Verbs and nouns that go together cook dinner
16. Unit 4
Unit 4
17. Grammar: Present Simple (2) all persons On Saturdays 1 get up at 9
17.1. Grammar: Present Simple (2) all persons On Saturdays 1 get up at 9.
17.2. 00.
17.3. I love cooking! Articles; She's a student.
17.4. I work /or The Times.
17.5. We go to work by car.
18. Everyday English: Social English Excuse me
18.1. Everyday English: Social English Excuse me.
18.2. I'm sorry. Pardon?
19. Grammar: Adverbs of frequency always, never
Grammar: Adverbs of frequency always, never
20. Writing: An informal letter A letter to a penfriend
Writing: An informal letter A letter to a penfriend
21. Unit 5
Unit 5
22. Grammar: There is/are Prepositions of place; The dog is in front of the fire
22.1. Grammar: There is/are Prepositions of place; The dog is in front of the fire.
22.2. some and any with countable nouns; There are some apples. Are there any oranges?
23. Everyday English: Directions (1); Excuse me! Is there a chemist's near here?
Everyday English: Directions (1); Excuse me! Is there a chemist's near here?
24. Grammar: this/that/these/those
24.1. Grammar: this/that/these/those. Do you like this photograph?
25. Writing: Linking words and, so, but, because Writing about where you live
Writing: Linking words and, so, but, because Writing about where you live
26. What can you do?
What can you do?
27. Vocabulary: Skills and abilities; I can use a word processor
27.1. Vocabulary: Skills and abilities; I can use a word processor. Words that sound the same; hear/here, see/sea
28. Skills work: Speaking
28.1. Skills work: Speaking.
28.2. What can computers do? Reading and speaking (jigsaw). 'Two teenage geniuses'
29. Vocabulary: Saying years
29.1. Vocabulary: Saying years.
29.2. 1915 - nineteen fifteen. Words that go together ask - a question
30. Unit 7
Unit 7
31. Grammar: Past Simple (1); regular verbs She started work in 1916
31.1. Grammar: Past Simple (1); regular verbs She started work in 1916.
31.2. questions and negatives; When did she die? irregular verbs; He left school in 1982.
32. Everyday English: Special occasions
32.1. Everyday English: Special occasions. Happy Birthday! Merry Christmas!
33. Grammar: More irregular verbs began, wrote
Grammar: More irregular verbs began, wrote
34. Writing: Writing a paragraph
34.1. Writing: Writing a paragraph. Describing a holiday
35. How things began
How things began
36. Vocabulary: Odd one out orange apple cliic'ken
Vocabulary: Odd one out orange apple cliic'ken
37. Skills work: Reading and listening 'How things began'
37.1. Skills work: Reading and listening 'How things began'.
37.2. Listening and speaking (a picture story).
37.3. A Parisian burglar. Listening and speaking 'How we met'
38. Vocabulary: Inventions computer washing machine
Vocabulary: Inventions computer washing machine
39. Test 2
Test 2
40. Food and drink
Food and drink
41. Vocabulary: Food and drink
41.1. Vocabulary: Food and drink.
41.2. Shops and things to buy.
41.3. newsagent's a phone card.
41.4. Word search on food.
42. Skills work: Speaking
42.1. Skills work: Speaking.
42.2. Likes and dislikes Roleplay.
42.3. Going shopping.
42.4. Reading and listening.
42.5. 'Meals in Britain'.
42.6. Six mealtime conversations.
43. Vocabulary: Adjectives that describe food and drink
43.1. Vocabulary: Adjectives that describe food and drink. brown bread black coffee
44. Unit 10
Unit 10
45. Grammar: Comparative adjectives
45.1. Grammar: Comparative adjectives.
45.2. cheaper more expensive have got and have.
45.3. I've got a good job.
45.4. 1 have a good job.
45.5. Superlative adjectives. the oldest the most modern
46. Everyday English: Directions (2)
46.1. Everyday English: Directions (2). prepositions of movement past, through
47. Grammar: Compounds with every-and no-
47.1. Grammar: Compounds with every-and no-. everybody, nobody everywhere, nowhere everything, nothing
48. Writing: Relative pronouns
48.1. Writing: Relative pronouns.
48.2. who, that, which Writing about your capital city.
49. Describing people
Describing people
50. Vocabulary: Describing people
50.1. Vocabulary: Describing people.
50.2. He's got long hair.
50.3. Clothes and colours.
50.4. She's wearing a red suit.
50.5. Words that rhyme. steak/wake
51. Skills work: Speaking
51.1. Skills work: Speaking.
51.2. Picture differences: the hotel pool listening and writing.
51.3. Who's who at the party? Listening. 'Wonderful tonight' (a song)
52. Vocabulary: Pans of the body
52.1. Vocabulary: Pans of the body. back, knee
53. Unit 12
Unit 12
54. Grammar: going to future I'm going to be a dancer
54.1. Grammar: going to future I'm going to be a dancer.
54.2. Infinitive of purpose.
54.3. I'm going to Holland to see the tulips.
55. Everyday English: Making suggestions
55.1. Everyday English: Making suggestions.
55.2. What shall we do? Let's have a pizza.
56. Grammar: Auxiliaries
56.1. Grammar: Auxiliaries. am/is/are, do/does/did
57. Writing: Writing a postcard
57.1. Writing: Writing a postcard.
58. Unit 13
Unit 13
59. Grammar: Question forms How many
59.1. Grammar: Question forms How many .
59.2. ? What sort.
59.3. ? What happened .
59.4. ? Adverbs. quickly, slowly well, hard
60. Everyday English: Catching a train
60.1. Everyday English: Catching a train.
60.2. A return ticket,, please.
61. Grammar: Question forms
61.1. Grammar: Question forms. Which one?
62. Writing: Adverbs
62.1. Writing: Adverbs.
62.2. happy - happily.
62.3. Writing a story. Once upon a time
63. In my life
In my life
64. Vocabulary: Odd one out
64.1. Vocabulary: Odd one out. waitress nephew grandmother widow
65. Skills work: Listening and speaking
65.1. Skills work: Listening and speaking.
65.2. What have you done in your life? Reading and speaking. 'Three amazing grandmas'
66. Vocabulary: What is it? It's very interesting
66.1. Vocabulary: What is it? It's very interesting.
66.2. I've just read chapter 10. It = a book/novel
67. Unit 15
Unit 15
68. Grammar: Verb patterns / want to go home
68.1. Grammar: Verb patterns / want to go home.
68.2. We enjoyed meeting you.
68.3. It's easy to learn English.
68.4. say and tell.
68.5. She said that the party was good. She told me that the party was good
69. Everyday English: Problems with officials
69.1. Everyday English: Problems with officials.
69.2. You can't enter the country.
69.3. have to for obligation. You have to fill in a customs form
70. Grammar: Obligation
70.1. Grammar: Obligation.
70.2. have to/has to Policemen have to wear a uniform.
71. Writing: A thank-you letter, paragraphing, writing an envelope
71.1. Writing: A thank-you letter, paragraphing, writing an envelope. |
Наверх
|
|
Как записаться на курсы английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'
Чтобы стать нашим слушателем на курсе "Курсы английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'", Вам необходимо заключить в нашем офисе договор на обучение и оплатить стоимость курса, или перечислить безналичным расчетом на счет Центра.
Все вопросы по курсам английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary' и обучению на них, Вы можете задать обратившись в наш офис:
Наш адрес: г. Москва, м. Пушкинская, Дегтярный пер., дом 6, стр. 1, ком. 214.
Время работы: будни с 10 до 20, суббота с 10 до 16.
Все вопросы по курсу и обучению на нем, Вы можете задать по телефонам:
(495) 225-42-71, (495) 299-79-59, (495) 299-87-83, (495) 200-13-80, (495) 972-99-14 с 10-00 до 20-00 кроме выходных.
Посмотреть СХЕМУ ПРОЕЗДА
|
Наверх
|
|
|