Курсы: бухгалтеров, менеджеров, секретарей, дизайна, бухгалтерские курсы 1С, менеджмента, аудиторов, туризма, рекламы, секретарское дело, косметологов, визажистов, массажа, парикмахеров, маникюра, дизайнеров. Компьютерная графика, дизайн и анимация, верстка, WEB дизайн, WINDOWS XP
Скидки от 15%
до 20%

Только до 08.03.2006
Справки по телефону: 299-79-59
Скидка 7%
всем физическим лицам,
выбравшим время занятий в дневных группах
Скидка 10%
для групповых и корпоративных клиентов, предоставивших на обучение не менее 10 слушателей


  Информация о Центре
  Возможные вопросы
  Запись и обучение
  Программы курсов
  Стоимость обучения
  Наши скидки
  Наши координаты
  Бухгалтерские курсы
  Менеджмент
  Делопроизводство
  Школа дизайна
  Мастер - курсы
  Компьютерные курсы
  Английский язык
Новости
  Скидки:
В нашем Центре
до 08.03.2006 введены
скидки от 15% до 20%.
Для получения скидки, независимо от даты начала занятий, абитуриенту достаточно заключить договор на обучение до 08.03.2006.

Справки по телефону: 972-99-14.


 
  Вакансии:
Приглашаем преподавателей на конкурсной основе для работы в нашем Центре. Зарплата по результатам собеседования.
Справки по телефону: 925-39-46
 
Поиск


   
 
Запись и консультации: (495) 225-42-71 (многоканальный)

Курсы английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'


Общая характеристика методики Headway:
Предлагаемые курсы обучения английского языка по методике Headway рассчитаны на один год и разбиваются на 6 уровней:

Аннотация курсов английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'

Элементарный уровень - Headway Elementary
Продолжительность этого уровня - 120 академических часов (12 недель).
Курс "Elementary" рассчитан на слушателей, имеющих базовые представления о грамматике и разговорной практике английского языка, но не обладающих систематическими знаниями грамматики и не имеющих достаточного словарного запаса. Программа курса рассчитана на развитие 4 видов навыков: разговорная речь, восприимчивость информации на слух, грамматика, письменная речь. Курс включает разговорную практику по тематике повседневной жизни с объемом новой лексики 25-30 слов за урок в классе; базовую грамматику английского языка (основные времена и грамматические конструкции), интенсивное аудирование в классе и дома, и письменные упражнения в рамках домашних заданий.
Основной учебник курса - Headway Elementary (Oxford University Press). На этом уровне студентам рекомендуется чтение адаптированной художественной литературы и прослушивание аудиокассет.
Получаемые навыки после окончания курсов английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary':
По окончании этого уровня Вы сможете вести разговор на общие темы, научитесь использовать основные грамматические конструкции, узнаете правила согласования времен; свободное изъяснение в англоязычных странах на общие темы.


 

Информация о курсах английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'

График занятий:
2-3 дня в неделю по 3-4 академических часа в день
Время занятий:
утренние группы с 9-00 до 12-00;
дневные группы с 12-00 до 15-00 и с 15-00 до 18-00;
вечерние группы с 18-30 до 21-30;
группы выходного дня с 10-00 до 13-00.
Место проведения занятий:
м. Сухаревская, м. Парк Культуры, 
м. Таганская, м.Комсомольская, м. Проспект Мира.

  Наверх

 

Стоимость курсов английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'

Базовая стоимость курсов английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary': 15120 руб.
Скидка 2%: 14820 руб.
Скидка 7%: 14060 руб.
Скидка 15%: 12850 руб.
Стоимость индивидуальных занятий на курсах английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary': 57000 руб.

  Наверх

 

Начало занятий ближайшей группы на курсах английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'

13.03.2006
группа выходного дня: 18.03.2006

Дата может корректироваться.


  Наверх

 

Учебная программа курсов английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'



1.      Программа курса рассчитана на развитие 4 видов навыков: разговорная речь, восприимчивость информации на слух, грамматика, письменная речь

1.1.      Программа курса рассчитана на развитие 4 видов навыков: разговорная речь, восприимчивость информации на слух, грамматика, письменная речь. 

2.     


3.      Hello!
Hello!

4.      Vocabulary: Names of countries

4.1.      Vocabulary: Names of countries.
4.2.      Using a bilingual dictionary.
4.3.      Everyday objects stamp, hug.
4.4.      key. Keeping a vocabulary book

5.      Skills work: Listening and speaking

5.1.      Skills work: Listening and speaking. 'Hello and goodbye'

6.      Vocabulary: Countries and nationalities

6.1.      Vocabulary: Countries and nationalities.
6.2.      Word stress Turkey, Japan Numbers 1-100. Telephone numbers

7.      Unit 2 
Unit 2 

8.      Grammar: Verb to be

8.1.      Grammar: Verb to be.
8.2.      Questions and negatives. Possessive's Martin' s son

9.      Everyday English: In a cafe

9.1.      Everyday English: In a cafe.
9.2.      Can I have a .? Food and drink a ham sandwich, a cup of tea

10.      Grammar: Plural nouns; books, bliss's, countries

10.1.      Grammar: Plural nouns; books, bliss's, countries. people

11.      Writing:
Writing:

12.      Work
Work

13.      Vocabulary: Jobs; A pilot/lies a plane

13.1.      Vocabulary: Jobs; A pilot/lies a plane.

14.      Skills work: Reading and listening 'The long-distance teacher'

14.1.      Skills work: Reading and listening 'The long-distance teacher' .
14.2.     Listening and speaking. Five conversations in Frank's day

15.      Vocabulary: Daily routines get up, go to work Verbs and nouns that go together cook dinner
Vocabulary: Daily routines get up, go to work Verbs and nouns that go together cook dinner

16.      Unit 4 
Unit 4 

17.      Grammar: Present Simple (2) all persons On Saturdays 1 get up at 9

17.1.      Grammar: Present Simple (2) all persons On Saturdays 1 get up at 9.
17.2.     00.
17.3.      I love cooking! Articles; She's a student.
17.4.      I work /or The Times.
17.5.      We go to work by car.

18.      Everyday English: Social English Excuse me

18.1.      Everyday English: Social English Excuse me.
18.2.      I'm sorry. Pardon?

19.      Grammar: Adverbs of frequency always, never
Grammar: Adverbs of frequency always, never

20.      Writing: An informal letter A letter to a penfriend
Writing: An informal letter A letter to a penfriend

21.      Unit 5 
Unit 5 

22.      Grammar: There is/are Prepositions of place; The dog is in front of the fire

22.1.      Grammar: There is/are Prepositions of place; The dog is in front of the fire.
22.2.      some and any with countable nouns; There are some apples. Are there any oranges?

23.      Everyday English: Directions (1); Excuse me! Is there a chemist's near here?
Everyday English: Directions (1); Excuse me! Is there a chemist's near here?

24.      Grammar: this/that/these/those

24.1.      Grammar: this/that/these/those. Do you like this photograph?

25.      Writing: Linking words and, so, but, because Writing about where you live
Writing: Linking words and, so, but, because Writing about where you live

26.      What can you do?
What can you do?

27.      Vocabulary: Skills and abilities; I can use a word processor

27.1.      Vocabulary: Skills and abilities; I can use a word processor. Words that sound the same; hear/here, see/sea

28.      Skills work: Speaking

28.1.      Skills work: Speaking.
28.2.      What can computers do? Reading and speaking (jigsaw). 'Two teenage geniuses'

29.      Vocabulary: Saying years

29.1.      Vocabulary: Saying years.
29.2.      1915 - nineteen fifteen. Words that go together ask - a question

30.      Unit 7 
Unit 7 

31.      Grammar: Past Simple (1); regular verbs She started work in 1916

31.1.      Grammar: Past Simple (1); regular verbs She started work in 1916.
31.2.      questions and negatives; When did she die? irregular verbs; He left school in 1982.

32.      Everyday English: Special occasions

32.1.      Everyday English: Special occasions. Happy Birthday! Merry Christmas!

33.      Grammar: More irregular verbs began, wrote
Grammar: More irregular verbs began, wrote

34.      Writing: Writing a paragraph

34.1.      Writing: Writing a paragraph. Describing a holiday

35.      How things began
How things began

36.      Vocabulary: Odd one out orange apple cliic'ken
Vocabulary: Odd one out orange apple cliic'ken

37.      Skills work: Reading and listening 'How things began'

37.1.      Skills work: Reading and listening 'How things began'.
37.2.      Listening and speaking (a picture story).
37.3.      A Parisian burglar. Listening and speaking 'How we met'

38.      Vocabulary: Inventions computer washing machine
Vocabulary: Inventions computer washing machine

39.      Test 2 
Test 2 

40.      Food and drink
Food and drink

41.      Vocabulary: Food and drink

41.1.      Vocabulary: Food and drink.
41.2.      Shops and things to buy.
41.3.      newsagent's a phone card.
41.4.      Word search on food.

42.      Skills work: Speaking

42.1.      Skills work: Speaking.
42.2.      Likes and dislikes Roleplay.
42.3.      Going shopping.
42.4.      Reading and listening.
42.5.      'Meals in Britain'.
42.6.      Six mealtime conversations.

43.      Vocabulary: Adjectives that describe food and drink

43.1.      Vocabulary: Adjectives that describe food and drink. brown bread black coffee

44.      Unit 10 
Unit 10 

45.      Grammar: Comparative adjectives

45.1.      Grammar: Comparative adjectives.
45.2.      cheaper more expensive have got and have.
45.3.      I've got a good job.
45.4.      1 have a good job.
45.5.      Superlative adjectives. the oldest the most modern

46.      Everyday English: Directions (2)

46.1.      Everyday English: Directions (2). prepositions of movement past, through

47.      Grammar: Compounds with every-and no-

47.1.      Grammar: Compounds with every-and no-. everybody, nobody everywhere, nowhere everything, nothing

48.      Writing: Relative pronouns

48.1.      Writing: Relative pronouns.
48.2.      who, that, which Writing about your capital city.

49.      Describing people
Describing people

50.      Vocabulary: Describing people

50.1.      Vocabulary: Describing people.
50.2.      He's got long hair.
50.3.      Clothes and colours.
50.4.      She's wearing a red suit.
50.5.      Words that rhyme. steak/wake

51.      Skills work: Speaking

51.1.      Skills work: Speaking.
51.2.      Picture differences: the hotel pool listening and writing.
51.3.      Who's who at the party? Listening. 'Wonderful tonight' (a song)

52.      Vocabulary: Pans of the body

52.1.      Vocabulary: Pans of the body. back, knee

53.      Unit 12 
Unit 12 

54.      Grammar: going to future I'm going to be a dancer

54.1.      Grammar: going to future I'm going to be a dancer.
54.2.      Infinitive of purpose.
54.3.      I'm going to Holland to see the tulips.

55.      Everyday English: Making suggestions

55.1.      Everyday English: Making suggestions.
55.2.      What shall we do? Let's have a pizza.

56.      Grammar: Auxiliaries

56.1.      Grammar: Auxiliaries. am/is/are, do/does/did

57.      Writing: Writing a postcard

57.1.      Writing: Writing a postcard.

58.      Unit 13 
Unit 13 

59.      Grammar: Question forms How many

59.1.      Grammar: Question forms How many .
59.2.     ? What sort.
59.3.     ? What happened .
59.4.     ? Adverbs. quickly, slowly well, hard

60.      Everyday English: Catching a train

60.1.      Everyday English: Catching a train.
60.2.      A return ticket,, please.

61.      Grammar: Question forms

61.1.      Grammar: Question forms. Which one?

62.      Writing: Adverbs

62.1.      Writing: Adverbs.
62.2.      happy - happily.
62.3.      Writing a story. Once upon a time

63.      In my life
In my life

64.      Vocabulary: Odd one out

64.1.      Vocabulary: Odd one out. waitress nephew grandmother widow

65.      Skills work: Listening and speaking

65.1.      Skills work: Listening and speaking.
65.2.      What have you done in your life? Reading and speaking. 'Three amazing grandmas'

66.      Vocabulary: What is it? It's very interesting

66.1.      Vocabulary: What is it? It's very interesting.
66.2.      I've just read chapter 10. It = a book/novel

67.      Unit 15 
Unit 15 

68.      Grammar: Verb patterns / want to go home

68.1.      Grammar: Verb patterns / want to go home.
68.2.      We enjoyed meeting you.
68.3.      It's easy to learn English.
68.4.      say and tell.
68.5.      She said that the party was good. She told me that the party was good

69.      Everyday English: Problems with officials

69.1.      Everyday English: Problems with officials.
69.2.      You can't enter the country.
69.3.      have to for obligation. You have to fill in a customs form

70.      Grammar: Obligation

70.1.      Grammar: Obligation.
70.2.      have to/has to Policemen have to wear a uniform.

71.      Writing: A thank-you letter, paragraphing, writing an envelope

71.1.      Writing: A thank-you letter, paragraphing, writing an envelope.

  Наверх

 

Как записаться на курсы английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'

Чтобы стать нашим слушателем на курсе "Курсы английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary'", Вам необходимо заключить в нашем офисе договор на обучение и оплатить стоимость курса, или перечислить безналичным расчетом на счет Центра.

Все вопросы по курсам английского языка 'Элементарный уровень - Headway Elementary' и обучению на них, Вы можете задать обратившись в наш офис:

Наш адрес: г. Москва, м. Пушкинская, Дегтярный пер., дом 6, стр. 1, ком. 214.
Время работы: будни с 10 до 20, суббота с 10 до 16.
Все вопросы по курсу и обучению на нем, Вы можете задать по телефонам:
(495) 225-42-71, (495) 299-79-59, (495) 299-87-83, (495) 200-13-80, (495) 972-99-14 с 10-00 до 20-00 кроме выходных.
Посмотреть СХЕМУ ПРОЕЗДА


  Наверх

 
КУРСЫ |  ВОЗМОЖНЫЕ ВОПРОСЫ |  ЗАПИСЬ И ОБУЧЕНИЕ |  СТОИМОСТЬ КУРСОВ | 
НАШИ СКИДКИ |  СОТРУДНИЧЕСТВО |  СХЕМА ПРОЕЗДА

© "Международный Центр Профессионального Образования"
Телефон для справок: 299-79-59  
email:
rss
Карта